[ADD-ON] Kullanışlı Fonksiyonlar

  • Konbuyu başlatan Holmes
  • Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:30
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Holmes

Founder
Founder
Katılım:4/11/24
Mesajlar:16
Tepkime puanı:4
Puanları:3
Web sitesi:gta-tr.net
Ön Söz
Bu konuda yazdığınız veya bulduğunuz kullanışlı fonksiyonları paylaşabilirsiniz.

Fonksiyon Nedir?
Bir kod içine girdiğiniz veriler doğrultusunda veya veri girmeden birtakım işlemler yapıp size return ile bir sonuç döndürüyorsa buna fonksiyon denir.

Konu Kuralları
  • Kodunuzu paylaşmadan önce denemeniz gerekmektedir!
  • Paylaştığınız kod size ait değilse sahibinin ismini bildiriniz!
  • Konuyla alakasız yorumlar atmayınız!
  • Paylaştığınız kod fonksiyon tanımına uymuyorsa silinebilir.
 

ReveR

Üye
Üye
2024 Yılı EN İyi PAWN Coder
Katılım:4/12/24
Mesajlar:14
Tepkime puanı:5
Puanları:3
Bu Fonksiyon ile bir Z pos verisi ve yarıçapını alabilirsiniz (MapAndreas.inc) için geçerlidir:


stock Float: GetPointZPos(const Float: fX, const Float: fY, &Float: fZ = 0.0)
{
if(!((-3000.0 < fX < 3000.0) && (-3000.0 < fY < 3000.0)))


{
return 0.0;



}
static
File: s_hMap
;
if(!s_hMap)


{
s_hMap = fopen("SAfull.hmap", io_read);

if(!s_hMap)


{
return 0.0;



}



}
new
afZ[1]
;
fseek(s_hMap, ((6000 * (-floatround(fY, floatround_tozero) + 3000) + (floatround(fX, floatround_tozero) + 3000)) << 1));
fblockread(s_hMap, afZ);

return (fZ = ((afZ[0] >>> 16) * 0.01));
}
 

ReveR

Üye
Üye
2024 Yılı EN İyi PAWN Coder
Katılım:4/12/24
Mesajlar:14
Tepkime puanı:5
Puanları:3
Aracı süren kişinin idsini döndürür, eğer araçta kimse yoksa "-1" değerini döndürür:

GetVehicleDriver(vehicleid)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerInVehicle(i, vehicleid))
{
if(GetPlayerState(i) == 2)
{
return i;
}
}
}
return -1;
}
 

ReveR

Üye
Üye
2024 Yılı EN İyi PAWN Coder
Katılım:4/12/24
Mesajlar:14
Tepkime puanı:5
Puanları:3
Oyuncuya bir araç oluşturmak için daha sade bir fonksiyon kod:

GivePlayerVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && vehicleid > 399 && vehicleid < 612)
{
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, vehicle;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
vehicle = CreateVehicle(vehicleid, x, y, z, a, -1, -1, 50000);
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicle, 0);
}
}


Örneğin (ZCMD, Pawn.CMD vb.);

CMD:aracgetir(playerid)
{
GivePlayerVehicle(playerid, 404);
SendClientMessage(playerid, -1, "id 404 aracinizi yaniniza getirdiniz!");
return 1;
}
 

ReveR

Üye
Üye
2024 Yılı EN İyi PAWN Coder
Katılım:4/12/24
Mesajlar:14
Tepkime puanı:5
Puanları:3
Oyuncunun kaçıncı dereceden slot silah slotunun ya da slotunu aldığını gösteren fonksiyon kod:

GetWeaponSlot(const weaponid)
{
switch(weaponid)
{
case 0,1: return 0;
case 2 .. 9: return 1;
case 10 .. 15: return 10;
case 16 .. 18: return 8;
case 22 .. 24: return 2;
case 25 .. 27: return 3;
case 28,29,32: return 4;
case 30,31: return 5;
case 33,34: return 6;
case 35 .. 38: return 7;
case 39: return 8;
case 40: return 12;
case 41 .. 43: return 9;
case 44 .. 46: return 11;
}
return -1;
}
 
Ekli dosyalar
46.5 KB
Görüntüleme: 11
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Personalize

Üst Alt